Errutinak

Entrenamendu-errutina zure epe luzeko jarduera fisikoaren mailaren ebaluazioa da. Aukeratu azken hiru hilabeteetan zure jarduera fisikoaren kantitate osoa eta intentsitatea hobekien islatzen dituen aukera.

Noizbehinkakoa (0-1 ordu astean): ez duzu maiz parte hartzen programatutako jolas-kiroletan, ez eta jarduera fisiko bizian ere; adibidez, plazer hutsez ibiltzen zara, edo, batzuetan, arnasketa bizia edo izerdia eragiteko bezain bizia den ariketa egiten duzu.

Erdipurdikoa (1-3 ordu astean): jolas-kiroletan maiz parte hartzen duzu, adibidez: astean 5-10 km edo 3-6 milia egiten dituzu, edo astean 1-3 ordu egiten dituzu jarduera fisiko konparagarri batean, edo zure lanak jarduera fisiko murriztua eskatzen du.

Ohikoa (3-5 ordu astean): Astean gutxienez 3 aldiz parte hartzen duzu ariketa fisiko gogor batean.

Bizia (5-8 ordu astean): Ariketa fisiko bizia egiten duzu gutxienez astean 5 aldiz edo batzuetan kirol ekitaldi jendetsuetan parte hartzen duzu.

Semiprofeak. (8-12 ordu astean): ariketa fisiko bizia egiten duzu ia egunero, eta zure errendimendua hobetzeko ariketak egiten dituzu, helburu lehiakorrak lortzeko.

Profesionala (“12 h/aste): erresistentzia-kirolaria zara. Ariketa fisiko bizia egiten duzu zure errendimendua hobetzeko, helburu lehiakorrekin.