Bolumeneko dieta

Plana:

Astelehena

Gosaltzeko: Te berdea azukrerik gabe, anana-xerra natural bat eta 2 koilarakada zereal integral azukrerik gabeko almendra esnearekin.

Goiz erdian: 2 kiwi ertain.

Jateko: Letxuga eta garbantzu entsalada bat eta legatza pinoiekin.

Arratsalde erdian: pomelo zuku natural bat eta sagar bat.

Afaltzeko: Barazkien purea (ez ahaztu, adibidez, orburuak edo azenarioak sartzea).

Asteartea

Gozaltzeko: Azukrerik gabeko te berdea, kiwi 1 eta ogi-xerra integral bat tomate eta olioarekin.

Goiz erdian: Sagar 1

Jateko: Alkatxofak plantxan, oilasko petxuga xerra plantxan, bi koilarakada arroz integralekin.

Arratsalde erdian 2 anana xerra eta bio jogurt bat.

Afaltzeko: Azenario eta anana entsalada oilaskoarekin eta aran-purearekin.

Asteazkena


Gosaltzeko: Jogurt 1 (zereal integralekin eta liho-haziekin), kiwi 1 eta te edo kafe bat .

Goiz erdian: Jogurt bio 1 eta marrubiak.

Jateko: Arroka integrala barazkiekin, ilarrekin eta kiwi batekin lagunduta.

Arratsalde erdian: Pomelo gas naturala eta mandarina bat.

Afaltzeko: Espinakak mahaspasa eta pinaziekin, eta ogi integrala tomate, urdaiazpiko eta anana naturalarekin.

Osteguna


Gosaltzeko: Azukrerik gabeko te berdea, kiwi 1 eta ogi-xerra integral bat tomate eta olioarekin.

Jateko: Espageti integralak tomate gordinarekin, arrain zuria tipularekin eta jogurt bio 1.

Arratsalde erdian: 30 gr ogi txigortu integral indioilar eta/edo gazta freskoarekin.

Afaltzeko: lekaleak, atuna entsaladarekin eta aranak.

Ostirala


Gosaltzeko :Azukrerik gabeko te berdea , anana-xerra natural batekin eta azukrerik gabeko almendra esnearekin 2 koilarakada zereal integralekin.

Goiz erdian: 2 kiwi ertain.

Jateko: Azelgak patatekin, kuiatxo-tortillarekin eta fruitu lehorrekin.

Arratsalde erdian: Jogurt 1.

Afaltzeko: Berenjenak eta orburuak egosita, plantxan edo labean, eta txahala plantxan.

Larunbata


Gosaltzeko: Te berdea azukrerik edo kaferik gabe, kiwi 1 eta ogi-xerra integral bat tomate eta olioarekin.

Goiz erdian: Platano 1 eta jogurt bio 1 liho-haziekin.

Jateko: Berro entsalada, artoa eta tomatea arrainarekin plantxan mahaspasekin.

Arratsalde erdian: Kiwi batidoa eta eskolarik gabeko marrubiak.

Afaltzeko: Zainzurien entsalada eta tomatea berenjena tortillarekin.

Zer jan atseden-egunean:


Sendagileen arabera, egokiena da janari bat aukeratzea apeta bat emateko eta eguneko beste otorduetan kaloriak orekatzen saiatzea.

Brunch-era joatea gustatzen zaizu? Jan nahi duzuna, baina gero afari arina (entsalada bat, irabiaki bat).

Pizza gustatzen zaizu? Egun horretan gosari arina eta karbohidrato gutxirekin egin. A, eta afari arina.

Eta hanburgesa eta patata frijituak baino gehiago bazara, hartu entsalada jateko.